1. Она стала миллионером в 26 лет! Вот ее подробный рассказ

    Эта инструкция помогла ей заработать 22 358 долларов за …

    В городе Ваш город уже 39 человек стали миллионерами …

    Мужики, чтобы ублажать жену 2-3 часа, положите под язык…
    Як відомо в природі хамелеон є істота, яка легко зливається з довколишнім фоном. У політиці такий фон – це думка більшості громадян.

Ще 3 вересня на Погоджувальній раді Юлія Тимошенко пропонувала підписувати меморандум між кандидатами в президенти про незмінність курсу на інтеграцію до НАТО і ЄС. Де-факто її необов’язковий до виконання PR-меморандум міг підмінити зміни до Конституції, що зроблять входження до НАТО і ЄС зобов’язанням Президента, Кабінету Міністрів та Верховної Ради.

Аж ось стало відомим опитування громадської думки про ставлення до НАТО і зненацька позиція майбутньої кандидатки у Президенти на очах «змінилася», бо на підсилення ідеї PR-меморандуму з’явилися білборди, де обережно вживаються слова НАТО й ЄС. (прошу подивитися ілюстрації внизу блогу)

Обережно, бо на мою думку на нових білбордах Тимошенко прямо не закликає приєднатись до НАТО, натомість обмежується констатацією – «безпека України в НАТО».

Формально, таке формулювання дає простір для маневру, адже може передбачати як входження так і невходження до Північного Альянсу. На відміну від запропонованих Петром Порошенком прямих конституційних змін, що після прийняття матимуть силу Основного Закону.

Як рекламісту у минулому, мені особливо цікаво, що Юлія Володимирівна повторила фон, кольори і навіть стилізований тризуб з постера Петра Порошенка, майже повністю змінивши свій попередній брендбук.

Але різниця між цими білбордами є і вона принципова. За борди Тимошенко, як стало відомо 11.09.18 в ефірі на 112 каналі, заплатила партія Батьківщина 60 млн гривень. (Між іншим, фінансує партію державний бюджет). А от свої борди Петро Порошенко оплатив своїм коштом з власного гаманця.

Висновки робіть самі.

Читайте аналитику и блоги прямо у себя в Мессенджере или Фейсбуке