«Кримське прокляття» працює безвідмовно.

От скільки ж разів треба повторювати українським морякам: перед тим, як найматися на судно — перегляньте, чи є воно в нашому «кримському чорному списку»!*

Моніторингова група «Майдану закордонних справ», «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень» та BlackSeaNews повідомляє:

Вночі з 9 на 10 жовтня 2018 на якірній стоянці в Азовському морі у Керченської протоки тріснув корпус на старому 41-річному колишньому «Волго-Балт 201», а нині турецькому суховантажному судні NILA (IMO: 8230314, MMSI: 671696000, Call Sign: 5VEA7, Flag: Togo [TG], Deadweight: 3637 t, Length Overall x Breadth Extreme: 114m × 13m Year Built: 1977).

Почала поступати вода, 7 з 11 членів екіпажу зняли, зараз іде у супроводі буксиру «Меркурий» до порту Кавказ або Керч (карта 1).

На судні більш 3 тисяч тон вугілля з російського порту Азов до турецького Гіресун. Кажуть, що з 11 членів екіпажу, 10 — з України, 1 — з Азербайджану.

Але ми зараз не тільки про те, що «волго-балти» у такому віці — це потенційний потопельник.

Це судно з 2014 року знаходиться в кримському «чорному списку» порушників. Під тодішнім ім’ям SEASHELL заходив до Севастополя 25.06-01.07 2014 року, вантажив металобрухт в Інкермані на Туреччину (карта 2). Управлявся він тоді одеською компанією — MD SHIPPING CO — Ship manager/Commercial manager 06/2010 — doroga Lyustdorfskaya 172/2, Odessa, 65113, Ukraine, формальний власник — SEASHELL SHIPPING LTD-BZE Registered owner 06/2010. І одразу попав до «чорного списку». Моряки по більшості знають, що в таких суден погана карма… Сайти з працевлаштування моряків теж наші «чорні списки» републікують. Перевір!! — ні…

Зараз в цього судна інший власник — Registered owner CAPRICA SHIPPING & TRADING LTD Care of Armada Denizcilik ve Gemi Kiralama Ticaret Ltd (Armada Shipping & Chartering Ltd) , Ergener is Hani, Daire 14, Kat 3, Halitaga Caddesi 24, Osmanaga Mah, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey.

Та й до портів окупованого Криму воно заходило лише один раз. Але… «кримське прокляття» — воно дуже сильне. Маємо вже немало тих, хто потонув…

І ще одне. Окремий привіт Регістру судноплавства України. Його працівники досі не викреслили з Регістру судно-порушник законів України…

А на фото пароплава (фото 3) можна побачити ознаки характерної хвороби «волго-балтів» — зворотний вигин корпусу по довжині (просідає важка кормова частина, судно стає дугоподібним і врешті-решт корпус ламається або біля надбудови, або посередині.

Андрій Клименко

Читайте аналитику и блоги прямо у себя в Мессенджере или Телеграмме